PC World

czytelnik

Razem z TNS/Pentor oraz Uglik Research przeprowadziliśmy badania naszych czytelników. Są to osoby bardzo aktywne i pełne życia. Dbają o swój rozwój zarówno fizyczny jak i intelektualny.

Czytelnikami PC World są:
  • amatorzy oraz profesjonaliści zainteresowani poszerzaniem swojej wiedzy o nowych technologiach, najnowszych trendach w elektronice konsumenckiej, oprogramowaniu i Internecie (63%).
  • osoby odpowiedzialne za sprzęt i systemy IT w małych firmach - zarówno specjaliści jak i właściciele (28%)
Magazyn PC World czytają osoby decydujące w gospodarstwie domowym o zakupach sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych, a także RTV; również bardzo często (88%) doradzające dalszej rodzinie i znajomym w ich decyzjach zakupowych.



Charakterystyka

  • 95% czytelników to mężczyźni
  • 80% to osoby w wieku 40+
  • 51% należy do grupy bardziej zasobnych finansowo
  • 84% posiada wyższe wykształcenie
  • 78% czytelników pracuje w pełnym wymiarze godzin
  • 99% jest związana z tytułem dłużej niż 3 lata.

Czytelnicy ocenili magazyn

  • 92% uważa, że pokazuje trendy rynkowe
  • 90% uważa, że pomaga być na bieżąco z wszelkimi nowościami
  • 83% uważa, że daje wskazówki dotyczące rozwoju IT
  • 80% uważa, że dostarcza wielu cennych wskazówek i porad
  • 70% uważa, że jest ważnym źródłem informacji, z którego korzysta na co dzień