o nas

O IDG Poland

IDG Poland wchodzi w skład International Data Group (IDG), globalnego lidera w zakresie działań marketingowych dedykowanych firmom technologicznym.

Dzięki globalnej sieci mediów, która obejmuje ponad 460 witryn internetowych, 200 stron mobilnych i aplikacji, 180 tytułów prasowych, ponad 700 imprez targowych oraz konferencji z zakresu nowych technologii, biznesu, cyfrowej rozrywki i gier wideo, informacje docierają do 280 milionów nabywców w 97 krajach. Współpracują z nami zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP), jak i globalne firmy z Top500. Nasze rozwiązania są w pełni dopasowane do potrzeb i oczekiwań konkretnych klientów, umożliwiając im uzyskanie optymalnych rezultatów sprzedażowych i wysokie ROI (Return of Investment).

Misja

Celem IDG Poland jest ułatwianie klientom dotarcia do osób decydujących o zakupie technologii w przedsiębiorstwa i organizacjach. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie i znajomość lokalnego rynku tworzymy dla naszych partnerów optymalne rozwiązania marketingowe gwarantujące skuteczność działań B2B. Publikacje IDG są niezastąpionym źródłem wiedzy eksperckiej i nośnikami przekazu marketingowego.

Wiarygodność

Ponad 25-letnia obecność na rynku IT w Polsce oraz kompleksowe narzędzia online i offline zapewniają klientom IDG Poland dostęp do rozbudowanej bazy użytkowników – odbiorców technologii informatycznej – decision makers z branży technologicznej i IT. Leady oferowane przez IDG Poland to gwarancja dotarcia do osób z grupy docelowej oraz współpraca z liderami z branży.